Petycje - Prezydent Miasta

Petycja w sprawie dokonania analizy możliwości wdrożenia w Urzędzie procedur związanych z pełnym zabezpieczenie potrzeb Interesantów dot. płatności bezgotówkowych.

1. Dnia 14.10.2019 r wpłynęła do Urzędu petycja w sprawie dokonania analizy możliwości wdrożenia w Urzędzie procedur związanych z pełnym zabezpieczenie potrzeb Interesantów dot. płatności bezgotówkowych.

2. Jako wydział wiodący wskazano Skarbnik Miasta.

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 17.10.2019
Dokument wytworzony przez: Wydział Organizacyjny i Kadr
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Katarzyna Mejna - Sekretarz Miasta
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 17 października 2019 15:42
Dokument wprowadzony do BIP przez: Joanna Cholc
Ilość wyświetleń: 38
17 października 2019 15:43 (Joanna Cholc) - Dodanie załącznika [petycja_72019.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
17 października 2019 15:42 (Joanna Cholc) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)