Stanowisko ds. bezpieczeństwa i higieny pracy

Stanowisko ds. bezpieczeństwa i higieny pracy

Do podstawowych zadań pracownika na stanowisku inspektora ds. bezpieczeństwa i higieny pracy należy w szczególności:

1) prowadzenie kontroli wykonywania przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy,
2) sporządzanie okresowych analiz z zakresu bhp,
3) opracowywanie wewnętrznych zarządzeń regulaminów i instrukcji z zakresu bhp,
4) wykonywanie pozostałych zadań z zakresu bhp określonych w rozdziale X Kodeksu Pracy oraz Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 2 września 1997r. w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy,
5) udział w dochodzeniach powypadkowych oraz w opracowywaniu wniosków, wynikających z badania przyczyn i okoliczności wypadków przy pracy, kontrola realizacji tych wniosków,
6) współpraca z organami kontroli w zakresie bhp,
7) doradztwo w zakresie obowiązujących zadań i przepisów dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy.

Stanowiska

Stanowisko ds. bezpieczeństwa i higieny pracy

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 01.04.2019
Dokument wytworzony przez: Stanowisko ds. bezpieczeństwa i higieny pracy
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Artur Piechowski - Stanowisko ds. bezpieczeństwa i higieny pracy
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 18 kwietnia 2008 08:57
Dokument wprowadzony do BIP przez: Administrator
Ilość wyświetleń: 4429
03 kwietnia 2019 10:52 (Agnieszka Przyłucka-Śmietanka) - Zmiana danych jednostki.
12 czerwca 2014 13:19 (Danuta Petka) - Zmiana danych jednostki.
30 stycznia 2014 10:14 (Agnieszka Przyłucka) - Zmiana danych jednostki.