Wymagane dokumenty:
- Wypełniony wniosek o wydanie zaświadczenia z akt ewidencji ludności,
- Dowód osobisty lub paszport
Miejsce załatwienia sprawy/adres korespondencyjny:
Urząd Miejski Wydział Spraw Obywatelskich 83-110 Tczew ul. 30 Stycznia 1
tel. 58 77-59-304/404
Komórka odpowiedzialna:
Wydział Spraw Obywatelskich Tczew ul. 30 Stycznia 1 pokój nr 6
Opłaty/opłata skarbowa:
Opłata za wydanie zaświadczenia wynosi 17 zł płatne w kasie Urzędu lub na konto UrzęduMiejskiego w Tczewie Bank Pekao S.A. Nr 47124012421111001002250976 z adnotacją„opłata skarbowa”.
Zwolnienia z opłaty skarbowej zgodnie z ustawą z dnia 16.11.2006r. o opłacie skarbowej(tekst jedn. Dz.U.z 2018 r. poz. 1044 z późn.zm.).
Opłata od pełnomocnictwa -17 zł. (zwolnieni od opłaty są: małżonkowie, wstępni, zstępnilub rodzeństwo).
Termin załatwienia sprawy:
Odpowiedź do 7 dni.
Sposób załatwienia sprawy:
Zaświadczenie zawierające pełny odpis przetwarzanych danych wydaje się na wniosek zainteresowanej osoby złożony w formie pisemnej lub w formie dokumentu elektronicznego przy wykorzystaniu środków komunikacji elektronicznej, na zasadach określonych w ustawie z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne. Odbiór zaświadczenia osobiście lub przez pełnomocnika.
Podstawa prawna:
Ustawa z dnia 24 września 2010 roku o ewidencji ludności (tekst jedn. Dz.U. z 2018 r. poz.1382 z późn.zm.).
Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (tekst jedn. Dz.U. z 2018 r. poz. 1044z późn.zm.).
Tryb odwoławczy:
Brak
Inne informacje:
Brak
Druki:
- Wniosek o wydanie zaświadczenia z akt ewidencji ludności
- Wzór pełnomocnictwa
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2019 Urząd Miejski w Tczewie