Ustalenie numeru porządkowego

Jednostka prowadząca

Wymagane dokumenty

Wymagane dokumenty:

  1. Wniosek o ustalenie numeru porządkowego dla budynku
  2. Kopia mapy z ewidencji, z projektem podziału, topograficznej w skali nie mniejszej niż 1:10000 lub kopia projektu zagospodarowania działki lub terenu, na którym wyróżniono kolorem budynek będący przedmiotem wniosku 

Miejsce złożenia dokumentów

Miejsce załatwienia sprawy/ adres korespondencyjny :

Urząd Miejski w Tczewie, Wydział Gospodarki Mieniem Komunalnym

Plac Marszałka Piłsudskiego 1, 83-110 Tczew

Komórka odpowiedzialna : Wydział Gospodarki Mieniem Komunalnym

pok. nr 54, II piętro tel.:/58/ 77-59-359,

Opłaty

Opłaty/ opłata skarbowa:

bez opłat

Termin i sposób załatwienia

Termin załatwienia sprawy:

do 1 miesiąca

Sposób załatwienia sprawy:

wydanie zawiadomienia

Podstawa prawna

Podstawa prawna:

1. Art. 47a i 47b ustawy z dnia 17-05-1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 725 z późn. zm.).

2. Rozporządzenie Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 9 stycznia 2012 r. w sprawie ewidencji miejscowości, ulic i adresów (Dz. U. 2012 r. poz. 125)

Tryb odwoławczy

Tryb odwoławczy:

brak

Inne informacje

Inne informacje:

brak

Druki:

Formularz

Formularze i załączniki

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 06.12.2019
Dokument wytworzony przez: Wydział Gospodarki Mieniem Komunalnym
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Jolanta Marcinczak - Naczelnik Wydziału Gospodarki Mieniem Komunalnym
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 27 marca 2008 12:30
Dokument wprowadzony do BIP przez: Agnieszka Przyłucka
Ilość wyświetleń: 4867
06 grudnia 2019 13:01 (Agnieszka Przyłucka-Śmietanka) - Dodanie załącznika.
06 grudnia 2019 13:00 (Agnieszka Przyłucka-Śmietanka) - Usunięcie załącznika.
06 grudnia 2019 13:00 (Agnieszka Przyłucka-Śmietanka) - Dodanie załącznika.